کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کارن عشق زندگی

کارنی به آرایشگاه میرود

1393/5/8 23:31
نویسنده : مامان مینا
832 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و کارن و بابایی رفتیم بیرون.سر راه آراشگاه  دیدم به یونس گفتم بیا کارن ببریم تو ببینیم اصلا میزاره موهاشو کوتاه کنن..برخلاف انتظار کارن خیلی خوب بود و قشنگ  نشست ولی گهگاهی غرغر هم میکرد ولی با آبپاش و برس .سشوار... سرگرمش کردیم آقایه آرایشگر هم خیلی با حوصله بود و همش با کارن صحبت میکرد و تونست موهاشو کوتاه کنه و نتیجه کار این شدمحبت

کارن در آرایشگاه

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامانی کسرا
9 مرداد 93 2:18
ای داد بیداد، موهای گل پسر کو؟ خیلی ناز شده، انشالله اصلاخ فارغ التحصیلی نمیدونم اینُ از کجا اختراع کردم من یهوووووهمیشه خوب وخوش باشید
مامان مینا
پاسخ
ممنون سودابه جون..اختراع باحالی بود مرسیییی
مامان لیانا
9 مرداد 93 3:54
خاله قربونت بره مبارک باشه ماه بودی ماه تر دی عزیز دلم..انشالا آرایشگاه دامادیتو بری عزیزم
مامان مینا
پاسخ
مرسییی خاله جون جونیم لیانا جونمو ببوسسسسس
مهشيد
9 مرداد 93 17:15
سسسسسسسسسسسلام خانومي ... خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وختي روي كلمه ي ميپسندم كليك ميكني ،،، مينويسه كه فقط براي هواداران ني ني بلاگ امكانش هس و من فكرميكردم نميتونم نظرم بدم ولي همونطور كه گفتم ميومدمو تك تك پستاي قشنگتو ميخوندم ... الانم ذوق مرگم كه دارم برات نظر ميذارم خداروشكر كه كارن خاله خيييييييييلي صبوره و كمتر از بچه هاي ديگه اذيت ميكنه آخه اكثرشون از صداي سشوار و آرايشگاه ميترسنو نميذارن و همينطور حوصله ي تو ماشين نشستنو ددر دودور رفتن ندارن !
مامان مینا
پاسخ
ممنون گلم که به ما سر میزنی آره عزیزم شکر خدا پسر خوبیه ایشالا از این پسملا نصیبت بشه
مامان کیان
11 مرداد 93 0:05
خیلی قشنگ شدی خاله جونی.منم هوس کردم موهای کیانو کوتاه کنم.
مامان مینا
پاسخ
میسی خاله آره خوبه موهاشون کوتاه شه کارن که حسابی سرش سبک شد
مامان فرخنده
11 مرداد 93 9:11
خوشگل شدي عزيزم مرد شدي كارن جونم
مامان مینا
پاسخ
مرسیییی
مامان محمدحسام
12 مرداد 93 9:58
عزیزم مبارک باشه کارن جون خیلی ناز شدی گل پسری
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
عاطفه مامان ستیا
12 مرداد 93 15:36
وای من عاشق این مدل مو هستم خیلی به کارن جونم اومده ایشالا به سلامتی عسل طلا
مامان مینا
پاسخ
مرسی عاطفه جون
مامان آراد و آرین
12 مرداد 93 16:44
سلام خاله قربونت بشه مبارکت باشه
مامان مینا
پاسخ
سلام خدا نکنه خاله.مرسییی
مامان اعظم
14 مرداد 93 1:09
واااای چه گل پسری شدی هاااا
مامان مینا
پاسخ
مرسیییی
پریسا مامان کیان
14 مرداد 93 15:44
خدا مرگ بده به این ویروس لعنتی که منو شرمنده دوستام میکنه. نظر من کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مینا
پاسخ
سلام پریسا جونم .عزیزم حرص نخور والا پیامی به غیر از این از شما نیست .اشکال نداره شما بدون پیامم عزیزی کیان جون
مامان آرش و آیناز
17 مرداد 93 2:24
سلام ااااااای جونم عزیز دلم ماشالا خیلی ناز شدی خاله جون مبارک باشه جیگری
مامان مینا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
عاطفه مامان ستیا
18 مرداد 93 11:48
نه دور شدیم کههههههالبته با ماشین نزدیکه
مامان مینا
پاسخ
ایشالا همدیگرو ببینیم عاطفه جون
فریده
18 مرداد 93 13:57
کجایی مینا جون ؟؟ زودتر بیا سر خونه و زندگی ات ، ویلاگ گل پسر ما هم زودی آپ دیت کن. دلمون برات تنگ شده.
مامان مینا
پاسخ
سلام فریده جونم من اومدم چقد زود گذشت خوش بودممم دل منم براتون تنگ شده بود پرهام عزیزم
بابا و مامان
18 مرداد 93 16:16
وای فدای دستهای کوچولوت که داره موهای نازت و شونه می کنهخصوصی گلم
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم
آزاده مامان آرتین
23 مرداد 93 16:38
مبارک باشه خاله موهات،چه آقایی شدی،چه موهات ناز شده،مینا جون موهای آرتینم بلند و فره،میخام ببرم آرایشگاه مرتبشون کنم میترسم اذیت کنه
مامان مینا
پاسخ
مرسی خاله عزیزم موها آرتین خوشگله ولی خوبه مرتب بشن ولی آراشگاه الان برا آرتین زوده و فکر نکنم وایسهه
مامان بردیا شیطون
26 مرداد 93 12:06
به به مباااااااااااااااااااااااااااااارک باشه عسیسم............ ایشالا اصلاح دومادیت
حدیث ماما آرش
27 مرداد 93 22:15
کارن جونم مبارک باشه.خوشگل شدی