کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کارن عشق زندگی

14ماهگی

1393/5/6 22:58
نویسنده : مامان مینا
683 بازدید
اشتراک گذاری

امروز6 مرداد گل پسر ما 14 ماهه شدجشن

کارن تو این ماه من رو حسابی غافلگیر کرد و پستونکشو گذاشت کنار و دیگه نگرفت.خیلی عالی شد همش نگران بودم چجور پستونکو ازش بگیرم که شکر خدا کارنی کار مامان رو آسون کرد و پسرم خودش ترک کردبوستشویق

کارن کاملا متوجه حرفایه ما میشه هر کلمه ای رو بهش میگم تکرار میکنه ولی فقط یکبار و دیگه نمیگهههسکوتنمیدونم شاید یهو به حرف بیافته

وقتی کاری که میدونه بده میخواد انجام بده اول به من نگاه میکنه و منتظر عکس العمل من میشهزیبا

برا بیرون و دد رفتن خیلی کم طاقت شده فرصت لباس پوشیدنم بهمون نمیده برا همین اول خودم میپوشم بعد کارن آماده میکنم تا کفش نپوشیم واز پله ها پایین نریم خیالش راحت نمیشهمحبت

جرات ندارم به حموم نزدیک شم دیگه کارن ول کن نیست تا بره تو وانش و آب بازی کنه.وقتی هم دارم با سشوار موهاشو خشک میکنم خودش باید برس دست بگیره و موهاشو مرتب کنهبوس

این روزها دارم متحول میشم دارم یه مامان صبور و خستگی ناپذیر میشم یه مامان متفاوت یه مامان از جنس فولادراضی .قبلا تحمل بی نظمی و ریخت و پاش خونه برام غیر ممکن بود حسابی کلافه و عصبی میشدم .ولی الان راحت و با حوصله تمام  میزارم کارن حسابی بازی و ریخت و پاش کنه خودمم باهاش همکاری میکنمعینک البته وقتی کارن بخوابه خونه رو مثل قبل تر و تمیز میکنم .. هرچند که الان در گیر جمع کردن وسایل خونه هم هستم  اگه خدا بخواد تا آخر ماه دیگه میریم تو خونه خودمون ..

در هر صورت راحتی کارن برام در اولویته.میخوام بهش برسم به خودم برسم.دیگه زندگی مثل روزایه قبل نبودن بچه نیست باید تغییرش داد  مخصوصا که دست تنها هم باشی هرچند که سخته ولی خیلی لذت بخشهزیبا

تا یادم نرفته اینو اضافه کنم که تو این ماه من با دوتا دوست گل و مهربون از مامانایه نینی بلاگ آشنا شدم.حسابی با هم مشغولیم و خیلی دوسشون دارم(پریسا مامان کیان و فریده مامان پرهام)

تولد فریده جونم اینجا تبریک میگم.ایشالا 100 ساله بشی دوست مهربونمبوسمحبت

تو این عکس نزدیک خونه یونس کارن رو گذاشت رو پاش رانندگی کرد.وای نمیدونید با یه مکافاتی از ماشین آوردیمش بیرون ..آخه از الان عشق رانندگیسکوت

آخرین عکس پستونکیه کارنمتنظر

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

خاله مرجان
7 مرداد 93 0:04
قربونش برم مینا لیانا هم دقیقا همین رفتارا داشت به سن کارن بود الانم برای بیرون رفتن کم طاقته..هر کلمه جدیدی اوایل یه بار تکرار میکرد..عزیز دلم کارن خاله دارم روزشماری میکنم برای دیدنت
مامان مینا
پاسخ
مرسی خاله جونمممدل ما هم برا شما یه ریزه شده
بابا و مامان
7 مرداد 93 4:37
14 ماهگیت مبارک عزیز دلم
بابا و مامان
7 مرداد 93 4:37
مامان آرش وآیناز
7 مرداد 93 17:52
سلام عیدتون مبارک طاعاتتون قبول عزیزم ماشالا مردی شده پسملی ایشالا بسلامتی برین تو خونه جدید وااااای بچه ها مخصوصا پسر بچه ها از همون بچگی عشق رانندگی هستن سلام عزیزم ممنونم.عید شما هم مبارک برا دو گلتون
پریسا مامان کیان
8 مرداد 93 1:02
سلااااااااام سلام سامبلی ملام. این سلام رو یادت میاد کی میگفت؟؟؟ نظرم رو با یک پرسش آغاز کردم. نبوغ رو حال کردی؟؟؟؟؟؟ عزیزمممممممم کارن جون چه باکلاس با قضیه پستونک کنار اومده. یکی از دوستام تعریف میکرد یه روز بچه اش شیشه شیر رو تا ته خورده و بعد محکم پرتش کرده یه طرف و دیگه هم نخورده. بچه های این دوره رو..... استغفرالله...ماشالله....چی بگم والله منم کلی با این گروه دوستان جدید حال میکنم.به قول ترک ها فِرکانسامون با هم یکیه.(ترکا همه فیزیک بلدن و معنی فرکانس رو درک میکنن. بعله) از دیدن عکسای کارن لذت میبرم همیشه. انشالله به زودی و بدون دردسر اسباب کشی کنین خونه جدید . تغییراتت در راستای مامان خوب شدن عالیه. خدا پشت و پناه شما مامان و پسر باشه انشالله
مامان مینا
پاسخ
سلام پریسا جوننن.نه والا حواس درست حسابی ندارم نمیدونم قربونت عزیزم.ایشالا شما هم به هر چی که دوست داری بزودیه زود برسی خدا کیان گلم رو حفظ کنه
مامانی کسرا
9 مرداد 93 2:24
آره ارسال شد!!! جقدر عحیب ینی ده بار اونجا فریتادم نشد که نشد!!! حالا نظر این پست ای ول چه راحت گذاشته کنار دمش گرم! واقعا آقاست ماشالله به آقا کارن
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم که برامون چندین بار پیام گذاشتی کسرا خوشگلم ببوس
مامان کیان
11 مرداد 93 0:09
سلام عزیزم .14 ماهگی گل پسری مبارک.تو این عکس آخری کارنی چه نازه البته تو همه عکسا نازه .بچه های این زمونه همه این مدلین دیگه
فریده
11 مرداد 93 8:26
من و این همه خوشبختی محاله محاله ، ممنون دوست مهربونم که تولدم رو تبریک گفتی ، من که نمی دونم چطور این همه محبت دوستان رو جبران کنم خدا خیلی منو دوست داره که سه تا دوست خوب رو نصیبم کرده . آفرین به کارن جونم که این قدر راحت پستونک رو کنار گذاشت . آفرین به مامان کارن که این روزا خیییییییییلی صبور شده ، باور کن به خاطر گروهی هست که درست کردیم به همدیگه انرژی مثبت می دهیم و همدیگه رو تشویق می کنیم ، منم خیلی روحیاتم تغییر کرده .
مامان مینا
پاسخ
خواهش میکنم فریده جون کاری نکردم من عزیزم خودت خوب و مهربونی واقعا که منم با بودن با شماها کلی انرژی خوب میگیرم
مامان فرخنده
11 مرداد 93 9:14
چهارده ماهگيت مبارك پسر ناز خوش بحالت ماماني خود كارن جون ديگه پستونك نگرفت ولي مليسا همچنان پستونك ميخوري تازه ميگه پستونك را خنك كن يعني روش آب يخ بريزم
مامان مینا
پاسخ
ممنونمآره واقعا منو غافلگیر کردمامانی بزار ملیسا جون هروقت خواست خودش ترک میکنه
عاطفه مامان ستیا
12 مرداد 93 15:35
وااااااااااااای مینا جون خیلی خوشحال شدم بابت صاحبخونه شدنتون خیلی بهت تبریک میگم امیدوارم همه مستاجرا به زودی خونه دار بشنحالا از ما که دوووووووووووور نشدیعکس آخریه کارن جون چقدررررر زیباست عزیزدلممممم خدارو شکر که راحت جدا شد از پستونک ... آفرین به این کارن عاقلوالبته آفرین به این مامان صبوووووووووووور منم خیلی خونمون بینظمه منم سخت نمیگیرم موقعه های اومدن دنی تمیز میکنم تا ستیا راحت باشه ..همش به خودم میگفتم یعنی همه مامانایی که نی نی دارن خونشون اینقدر ریخت و پاشه؟؟؟؟؟
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم.ایشالاااا نه زیاد دور نیستیم.نمیدونم مجتمع زیتون رفتی؟؟/تقریبا نزدیک به اون (شهرک شاهد)خونه خریدیم آره عاطفه جون خیالت راحت خونه همه نی نی دارا زلزله اس
مامان اعظم
14 مرداد 93 1:09
عزیزه خاله مرد شده دیگه... و می دونه پستونک بده