کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کارن عشق زندگی

تولد بابایی

1393/5/4 23:53
نویسنده : مامان مینا
921 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 3 مرداد تولد 33 سالگی همسر عزیزم وبهترین بابا بودجشن

تصمیم گرفتم کیک رو خودم درست کنم چون همسری عاشق کیک هایه منهراضییه کیک شکلاتی بسیاااار خوشمزهههه درست کردم ولی از ظاهرش زیاد راضی نبودم تازه یادمم رفت شمع بخرمغمناک(یونس از این بابت خیلی خوشحال شدسکوت)

عصر که همسر اومد خونه من وکارنی غافلگیرش کردیم و یه چشن کوچولویه 3نفری گرفتیم .شب هم یونس زحمت کشید و مارو شام برد بیرونزیبا

یونس جان خوشبختی ما در بودن باتوست. بدون من و کارن خیلی دوست داریم و به وجودت افتخار میکنیمبوس

تولدت مبارکککککبوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان طاها و رها
4 مرداد 93 23:58
مبارکه، ان شاالله زندگیتان پر از شادمانی
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم
فریده
5 مرداد 93 12:42
تولد بابا یونس مبارک ، الهی صد ساله شه . چه کیک خوش آب رنگ و رنگی درست کردی ، معلومه که خیلی خوشمزه است . به نظرم آقا یونس فوق العاده آدم خوبیه ، مهربان ، خانواده دوست ، شیک پوش . آخه هر چی باشه مرداد ماهه . به افتخار مرداد ماهی ها .
مامان مینا
پاسخ
مرسی فریده جونم ممنونم لطف داری... بله عزیزم در اون که شکی نیست مرداد ماهیا تک ان.حرف ندارن بیسته بیستن پرهام گلم ببوسسسسس
خاله مرجان
6 مرداد 93 0:53
آقا یونس تولدت مبارک انشالا هزار ساله بشی درکنار خواهری و کارن زندگی شاد و سعادتمندی داشته باشید..خسته نباشید میگم واقعا لذت داره ساکن خونه ایی بشی که از تمام وجود برای ساختنش از خودت مایه گزاشتی مینا باید قدر وجب به وجب این خونرو بدونه انشالا شادیهاتون صد برابر و خونه جدیدتون پر از خیر و برکت باشه...قربون شیطونک خودم بشم با کیک تولد باباییش حال میکنه
مامان مینا
پاسخ
ممنون خواهر عزیزم آره یونس خیلی براش زحمت کشید.ایشالا بزودی روزیه شما بشه عزیزم خدا لی لی جون و آقا یاسرو بران نگه داره.همیشه شاد باشیددد
پریسا مامان کیان
6 مرداد 93 13:42
سلااااااااااااااااااااااااام تولد تولد تولد بابا یونس مبارک خدا براتون حفظشون کنه مینا خانوووووووووووم میگم کیکت خیلییییییییی خوش قیافه اس. منم حتما میخوام این کیک رو درست کنم. براتون شادی و خوشی و سلامتی و آرامش آرزو میکنم عزیزانم
مامان مینا
پاسخ
ممنون پریسا جونماگه تو از قیافه کیکم تعریف کنی خدا خانواده شما رو هم براتون نگه داره برا کیان نازنینم
مامان کیان
11 مرداد 93 0:12
دستت درد نکنه خانوم .از ظاهرش که پیداست خیلی خوشمزس .خوش به حال کارن و بابا یونس با این مامان خانوم با سلیقه.تولد بابا هم مبارک
عاطفه مامان ستیا
12 مرداد 93 15:28
تولد همسری مبارک عزیزمعجب کیکی هم درست کردی به به باید آقا یونس عاشق کیکاتون بشن والله ماهم بودیم عاااااااااااشق میشدیم
مامان مینا
پاسخ
قربونت نظر لطفته
مامان اعظم
14 مرداد 93 1:06
بابای مهربون تولدتون مبارک
مامان اعظم
14 مرداد 93 1:07
از این کیک های خوشمزه یاد ما هم بدین