کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کارن عشق زندگی

یک روز من و کارن

1393/4/26 0:06
نویسنده : مامان مینا
869 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دوستان و همراهان همیشگی مابغل

چند وقته روز من و کارن از کله سحر شروع میشه.جدیدا چند شبه که کارن ساعت 4 صبح بیداره.انگارکه ساعت کوک کرده و راس ساعت بیدارمیشهسکوتوفقط میخواد رو پام بزارمش و تکونش بدم تا 6 که بخوابه.فکرشو بکنید که چه به حال و روز پاهایه من میادهیپنوتیزم(فدایه سر پسر گلمممم)تا مامانی هم چشماش گرم خواب میشه گل پسر ساعت 8 بیداره.دیگه بیدارمیشیم و صبحانه کارن میدم و بعدش میریم تو اتاقش بازی..

بازیهایی که باهم میکنیم توپ بازی که خیلی دوست داره..خونه سازی من میسازم آقا خراب میکنه و بازی با حلقه ها که دیگه خودش میتونه حلقه ها رو بزاره سرجاشون..محبت

بازی که خودش تنها میکنه.رفتن سر کشو لباسا وخالی کردنشونه.کلا ریخت و پاش زیبا

کارن دوباره ساعت 11 تا 1 میخوابه منم ازموقعیت استفاده میکنم به کارام میرسم .وقتی بیدارشد کار هرروزمون شده میریم حموم آب بازی. که دیگه خودش این کلمه رو خوشگل میگه و میره وایمیسته پشت در حمومبغل

بعداز ظهر هم اکثر مواقع سعی میکنم ببرمش بیرون یه چرخی بزنیم(اگه هوا خوب باشه)

شب هم 10 یا11 میخوابه و   این روند هر روز ادامه دارد.........

کارن دیگه  اکثرکلمات و میشناسه بهش میگم ساعت به ساعت خونه نگاه میکنه میگم توپ میره سمت توپش

یه کلمه جدید دیگه یاد گرفته خدا .یه بار بهش گفتم ای خداااا دیدم اونم داره میگه خدا

شرایط کاریه همسر جوریه بعضی شبا خونه نیس اون شبا کارن روتخت پیش خودم میخوابونم یه روز صبح بیدار شدم دیدم کارن پایین تختمون وایساده و داره با خودش بازی میکنه خدا رحم کرد با سر از رو تخت نیوفتاد.از اون روز دیگه فقط تو تخت خودش میخوابونمش

خلاصه اینکه حسابی با هم مشغولیم و روزمون و شب میکنیمزیبا

کوچولویه من نفسم به نفست بنده و بدون که خیلی دوست دارم


بازی جدیدش

بازی جدیدش

 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

خاله مرجان
26 تیر 93 13:15
چقدر من به خودم می بالم که خاله پسر کوچولویی مثل شما هستم کارنی
مامان مینا
پاسخ
مرسی خاله جووووون ما هم خوشحالیم شمارو دارییممم
پریسا مامان کیان
26 تیر 93 13:36
سلااااام بر کارن عزیز و مامکان کوچولووووووووش. خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ چه مطلب قشنگ و مهربونانه ای نوشته بودی. آفرین خوشمان آمد ماشالله به گل پسریمون. خیلی عکساش ناز شده. واقعا خدا رحم کرده از تخت تو خوواب نیفتاده. بوووووووووووووووووس واسه هر دوتون
مامان مینا
پاسخ
سلاااام پریسا جونم.قربونت کیان گلم ببوس
فریده
29 تیر 93 9:52
چه روزانه زیبایی مامان و پسر دارند ، خوش به حال کارن جون. اون سگه پرهام هم داره ، محمد پارسال که آمده بود تهران گرفته بود ولی از همون روز اول هم کار نمی کرد، ما فقط می زنیم تو سرش تا صدا بده . حسابی تو سری خور من و پرهامه . وااااااای خدا مرگم بده خدا رو شکر که از تخت نیفتاده ، (در گوشی می گم ولی تا حالا پرهام بارها از تخت افتاده ، اون روز هم خودم از تخت افتادم البته خواب نبودم ولی خیلی دردم آمدم )
مامان مینا
پاسخ
مرسی فریده جونا ا ا این سگه کارنم دیگه داره نفسایه ااخرو میکشهمنم بگم که کارن هم یه بار از تخت افتاد و کلی گریه کرد بچم
عاطفه مامان ستیا
29 تیر 93 18:03
عسل طلااااااااا بوس واسه شما که انقدر نازداریاز وقتی کارن جونو دیدم مهرش بیشتر به دلم افتادهستیا هم یکی از تفریحات مهیجش خالی کردن کمد لباساش والبته تمامی کمدهای خونه هستاز خواب هم نگو که ستی میخوابه ولیییییییییی همش در حاله شیر خوردنه دیگه عادت کردهچه خوبه که شبها تنها میخوابی من که دنی نباشه سریع باروبندیلو میبدم میرم خونه مادر شوهر..تنهایی میترسم
مامان مینا
پاسخ
مرسی عاطفه جون وای ما هم عاشق ستیا جونیم ااره عزیزم من که دیگه به شب نخوابی و تنها بودن عادت کردم
عاطفه مامان ستیا
29 تیر 93 18:03
خصوصی داری عزیزم
مینا مامان آرمانی
30 تیر 93 11:17
الهییییییییییییی چقد ذوق کردم که دیدم راه میرهودقیقا حالتو میفهمم مامانی. خیلی لحظه شیرینیه خوش تیپ پسر مبارررررررک خاله جون بگیر بخواب کله سحری پا میشی چیکارر؟؟ مینا جون سحری بش بده یه روز رو روزه بگیره دیگه بی خوابی فرار میکنه
مامان مینا
پاسخ
قربونت عزیزم آره خوب راه حلی پیش پام گذاشتی آرمان جونمو ببوس
مامان آرش و آیناز
30 تیر 93 13:56
سلام پس حسابی با کارن کوچولومون مشغولی ایشالا همیشع کنار هم شاد باشین عزیزم کارنی این تفریح خالی کردن کشو تو خون همه بچه هاس
مامان مینا
پاسخ
سلام عزیزم بله دیگه تموم وقتم برا کارنه برا آیناز وآرش جون
مامان فرخنده
30 تیر 93 14:36
قربون پسر سحر خيز بشم ماماني خدا خيلي رحم كرد خيلي خيلي مواظبش باش كه از تخت نيوفته رزوهاتون هميشه قشنگ و دوست داشتني باشه ميبينم كه كارن جون هم از لحاظ خواب به دخترخاله شيرين زبونش رفته
مامان مینا
پاسخ
ممنونم فرخنده جونمیبینی تو رو خدا برا ما خواب نزاشتن ملیسا نازم رو ببوسس
فریده مامان آیهان
30 تیر 93 15:13
سلام مینا جون. کارن جونم ماشالله چقد آقا شدی.موهاتم ناز شده مبارک باشه. نگران از تخت افتادنش نباش.آیهانم اول یکی دوباری افتاد ولی بعد یادش دادم الان هم بالا میره هم پایین میاد.
مامان مینا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونمآره عزیزم شانس آوردم بلد بود بره پایین و گرنه پسرم داغون شده بود
مامان اعظم
2 مرداد 93 14:37
امیدوارم همیشه خدا پشت و پناهت باشه خاله جون
مامان مینا
پاسخ
ممنون اعظم جوون
سولماز
3 مرداد 93 13:08
سلام عزیزم خسته نباشی چه خوب که وقت می کنی برای بازی کارن ببوس
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم.فعلا که باهاش حسابی مشغولمبرا سه فرشته نازتون