کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کارن عشق زندگی

کوتاهی مو

1393/4/10 13:15
نویسنده : مامان مینا
1,260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستایه گلمبغل

بالاخره بعد از کلی کلنجار رفتن با خودمزیباراضی شدم موها کارن کوتاه کنیم..

خیلی دوست داشتم موهاشو بلند میکردم اما به علت گرمی هوا و از اونجایی که آقا پسر ما شدیدا گرماییه  و همش تو خواب سرش خیس عرق میشد و موهایه فرفرکش خیلی نامرتب شده بود موها گل پسرو دادیم به مادر جونش کوتاه کرد(میدونستم آراشگاه واینمیسته و گریه زاری میکنهسکوت)انصافا خوب کوتاه کرد وراضیمآرامقربونش برم الان شده یه آقایه به تمام معنامحبت

کارن این روزا یه کلمه سخت یاد گرفته (الله اکبر) اینقده ناز اداش میکنه بوسنمیدونم بین این همه کلمات آسون چطور اینو یاد گرفته زیبایه بار از تلویزیون شنید و بعدش دیگه هر وقت صدا اذان میشنوه الله اکبر میگه..حالا من روزی صدبار بهش میگم بگو آب بگو نینی و.....مگه تکرار میکنه وروجکسکوت

اینم کارن کوچولویه مابوس

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامانی كسرا
11 تیر 93 10:39
ممنون از جمله قشنگي كه واسه كسرا نوشتي عزيزم نظر اولُ خصوصي واسم گذاشته بودي كه ديدم بازم مرسي كه دوباره زحمت كشيده بودي و نوشتيشچه اقا شده كارن جوووونم به به البته اقا بود اقاتر شده خدا حفظش كنه موي كوتاه واسه بچه ها بهتره دست مادر جونشونم درد نكنه
مامان مینا
پاسخ
ا خودم نمیدونستم خصوصی گذاشتمممنون عزیزم لطف دارید شما
مامان آراد و آرین
11 تیر 93 19:36
salam azizam ooooo khaili vaght bood khabari az ham nadashtim. comenteto didam koli shad shodam. be khoda manam khaili saram shologhe ama be yadetoon hastam. mohaye Karen joooonam mobarak. khaili agha shode mashala. hamishe khosh bashid
مامان مینا
پاسخ
قربونت عزیزم منم دلم براتون تنگ شده بودخیلی خوشحال شدم دوباره اومدینبرا گل پسرا
مامان و بابای مانی جون
12 تیر 93 9:12
ماشالا به کارن خاله به به خوشگل بودی خوشگتترو مردتر شدی خوب کاری کردی که موهاشو کوتاه کردی آخه هوای گرم واقعا بچه هارو اذیت میکنه بازم موهاش بلند میشه و هوا که خنکتر شد میتونی دوباره موهای فرفرک گل پسرو بلند کنی
مامان مینا
پاسخ
مرسی خاله جون.بله پسرم سرش سبک شد
مامان کیان
12 تیر 93 10:55
سلام مینا جون .موی کوتاه به پسر کوچولوی نازت بیشتر میاد .البته کارن چه با موی بلند چه با موی کوتاه خوش تیپ خودمه
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله مرجان
12 تیر 93 17:05
عزیزم کارن جونم مبارک بتشه آقاتر شدی خاله..دست مادر جونت درد نکنه..دلم گاهی برای فر فری هات تنگ میشه
مامان مینا
پاسخ
مرسی خاله جون جونیم
عاطفه مامان ستیا
13 تیر 93 12:27
الهییییییییییی چه به کارن جونم اومده واقعا دیگه آقای آقا شدهمن فکر کردم کچلش کردی خب اینجوری خیلیم خوب شده عسلمواقعا الله اکبر میگه؟ ای جونم عسل طلا چه کلمه ای هم یاد گرفتی خاله نگفتی نگفتی حالا رو دست هم زدی
مامان مینا
پاسخ
قربونتآره میبینی خاله کلمه ها آسونو نمیگم اینو یاد گرقتمراستی عاطفه جون منم احساس میکنم وقتی که موها کارن کوتاه کردیم دیگه نرمیه قبل نداره و زبر شده
فریده
14 تیر 93 8:23
خیلی بهش می آید ، مبارکش باشه . عزیزم چه کلمه ای یاد گرفته ، بدون هیچ تلاشی از جانب شما ، خدای بزرگ یار و یاور کارن کوچولوی ما باشه .
مامان مینا
پاسخ
ممنونم عزیزم.آره خودمونم تعجب کردیم
آزاده
14 تیر 93 12:03
سلام عزیزم وبلاگ جدید و مدل موی جدید مبارکت باشه یه مدت نیومدم واقعاً دلم واسه خنده های شیرینت تنگ شده بود. مینا جون خودت خوبی؟ خسته نباشی، وبلاگ جدید مبارک
مامان مینا
پاسخ
ممنونم عزیزمما هم دلتنگتون بودیمممنونم منم درگیر این فسقلیم
بابا و مامان
14 تیر 93 13:50
وای عزیز دلم چقدر ماه شدی عزیز دلم فدای شیرین زبونیت عزیزم
مامان مینا
پاسخ
قربونت عزیزم
عاطفه مامان ستیا
14 تیر 93 16:57
آره دیگه نرم نیستخیلی پشیمونم کوتاه کردم بچم از ریخت وقیافه افتادههمش امیدوارم بلند شه نرم شه خدارو چه دیدی
مامان مینا
پاسخ
آخی عزیزم بلند میشه دوباره..زبری و نرمی مو ارثیه.کارن که کلا به باباش رفته هم چهرش و هم مو
مامان فرخنده
15 تیر 93 7:50
آفرين به اين مرد كوچك خيلي خيلي بهت مياد عزيزززززززززززم قربون اون الله اكبر گفتنت خوشگل
مامان مینا
پاسخ
مرسی خاله جون
پریسا مامان کیان
16 تیر 93 2:01
سلاااااااااااااااااام مینا جونی. خوبی؟ خوش اومدی به نی نی وبلاگ عسیسسسسسسسسسسسم. کارن جون ما چطورن؟ به به چه موی قشنگی. یادمه اولش که موهای کیان رو کوتاه کردم یه لحظه گفتم کاش کوتاه نمیکردم حیف اون فرای خوشگل. دو روز بعد دوباره موها بلند شدو فرا ریز تر. حتما تا حالا موهای کارنی هم به حالت اولش برگشته انگار نه انگار. راستی این عکس پروفایلش عالیه. خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشگله با اون ژست عینک آفتابیش. ببوسش از طرف من کارن جونمو
مامان مینا
پاسخ
وای سلام پریسا جون خیلی خوشحال شدم اومدیقربونت عزیزم...منم اولش پشیمون شدم..ولی باز همون فرفرکا از نوع زبرتر ظاهر شدهخودمم عاشق عینک آفتابیشم برا کیان گلم
آزاده مامان آرتین
16 تیر 93 2:23
عزیزک با مزه ام،مبارکت باشه اولین کوتاهی
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیزم
مینا مامان آرمانی
16 تیر 93 12:47
الهییییی مباررررک موقشنگم ..خوش تیپم اتفاقا آرمانم هم از یکسالگی این کلمه رو یاد گرررررفت.میگه آلا اتر
مامان مینا
پاسخ
قربونت عزیزمآره کارنم تو همین مایه ها میگه برا آرمان گلم
حدیث
17 تیر 93 14:28
موهای جدید مبارک کارن جونم.مینا جون باز خوبه شما موهاشو کوتاه کردی ما که آرشی رو کچل کردیم
مامان مینا
پاسخ
ممنون گلم..ای جان عزیزم.خوب کردید هوا اونجا خیلی گرمه بچه اذیت میشه
مامان آرش و آیناز
21 تیر 93 14:49
عزیزکم آقا شده واسه خودش خوب کردی موهاشو کوتاه کردی موی بلند جلو رشد بچه رو میگیره الهی قربون الله اکبر گفتنت عزیزم