کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کارن عشق زندگی

13ماهه ما و سفربه شمال

1393/4/6 0:12
نویسنده : مامان مینا
799 بازدید
اشتراک گذاری

کارن امروز 13 ماهه شد.جشن

هفته پیش به همراه مامان مهین و بابابزرگ رفتیم شمال خونه خاله مرجان واقعا هوا عالی وخنک بود..کارن که اینروزا حسابی شیطون شده اونجا هم با لی لی جون حسابی فضولی و بازی کردن کردن .پسرم حسابی اونجا کیف کرد  بردیمش جنگل چنان ذوق میکرد و فقط میخواست بدو بدو کنه دوتا وروجک و به زور سوار ماشین میکردیم ول کن نبودن یه بار هم تو ماشین تو جاده آب پری که آب و هوا کوهستانی و محشری داره دوتا فسقلی چیکارا که نکردن با هم جیغ میزدن از نوع بنفش(البته فداش بشم لیانا بس که مهربونه تا میدید کارن جیغ میزنه یا گریه میکنه اونم با پسر خاله همراهی میکردبغل)که تو ماشین نباشیم و پیاده شیم چندبار مجبور شدیم بین راه وایسیم تا به مقصد رسیدیم دیگه سروکله واسه ما نمونده بود..یه روزم رفتیم لب دریا و ساحل .کارن بیشتر عاشق شن بازی شد تا آب بازی یه کم از دریا ترسید مردک شجاع مامانسکوتخیلی خوش گذشت و کلی به خاله جون زحمت دادیمبوس

چند وقت پیش یه اتفاق جالب وشیرین افتاد که دوست داشتم بنویسم ولی وقت نشد..یه روز بعداز ظهر کارن خیلی ناآرومی میکرد و دوست داشت ببرمش بیرون ولی من حال مساعد نداشتم به زور خودمو راضی کردم ببرمشراضیکارن تو کالسکه بود و داشتیم قدم میزدیم که یه لحظه یه دختر کوچولویه نازو دیدم برام خیلی آشنا اومد وقتی بیشتر دقت کردم دیدم بله ستیا خانم دوست وبلاگی کارنه سریع رفتم جلو به مامان مهربونش خودمو معرفی کردم حسابی ما مامانا ذوق کردیم و باورمون نمیشد یه روز تو خیابون اونم تو این  شهر بزرگ همدیگرو ببینیم تازه تو یه محل تقریبا نزدیک بهم زندگی کنیم...واقعا خیلی غافلگیر وخوشحال شدم.

واقعا درسته که میگن کوه به کوه نمیرسه آدم به آدم میرسهآراممتنظرحالابریم سراغ عکسازیبا    

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

لیلا
6 تیر 93 0:53
عزیزم.خداحفظش کنه
مینا مامان آرمانی
7 تیر 93 15:34
گلاب پاش 13 ماهگیت مبارررررررررک مینا جون عاشق اون لباس پست قبلیشم راه راهیه که سرهمیه. خیلی خوردنیه
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیزملطف داری عزیزم قابل آرمان گلی رو نداره
مامانی کسرا
8 تیر 93 0:43
اومدین نی نی وبلاگ؟ خوش اومدین چه با حال همدیگرو دیدین من فک نکنم کسی رو اینجا تو خیابون ببینم کاملا مشخصه که کارن از لیانا شیطونتره هااااا ، امان از دست این پسرا! همیشه به سفر و خوشی
مامان مینا
پاسخ
بله عزیزم راحت شدم از دست پرشین بلاگ آپلود عکس مشکل داشت..آره خودمم باورم نمیشد بتونم یکی از دوستان رو تو خیابون ببینم بله شما که جز محالاته کسی رو ببینید♥♥♥♥
مامان فرخنده
8 تیر 93 7:54
سلام كار خوبي كردي تغيير مكان دادي واي كه نميدونم چرا بلاگفا جديدا عكس باز نميكنه خلاصه خوشحال شدم تونستم پست هات را ببينم قربون كارن و ليانا جون بشم من
مامان مینا
پاسخ
وای آره راحت شدم فرخنده جون پرشین بلاگ افتضاح بود عکسارو باز نمیکرد.
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 تیر 93 8:55
اول 13 ماهگیت و تبریک می گم عزیز دلم بعدم عزیز نازم همیشه خوش باشی و سلامت بهمراه بابا و مامان گلت
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آیسو وآیسا
8 تیر 93 15:02
13 ماهگیت مبارررررررررررررررررک کارن جون همیشه به خوشی وسفر دوستم
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم ..مامانی من رمزتون فراموش کردم کلی هم تو نظرات قبلی جستجو کردم ولی پیدا نکردم لطفا دوباره رمزتون بهم بده.خیلی دوست دارم گلهایه نازتونو ببینم
فریده
9 تیر 93 8:48
به به ، وبلاگ نو مبارک ، چقدر خوب کاری کردی آمدی تو نی نی وبلاگ ، خوش آمدی ، می بینم که حسابی هم خوش گذرونید ؟ همیشه به شادی و سفر .
مامان مینا
پاسخ
ممنون فریده جون..بله دیگه راحت شدمبا آپلود عکس تو پرشین مشکل داشتم..پرهام جونو ببوس
عاطفه مامان ستیا
9 تیر 93 16:47
وااااااااای مینا جون منم اصلا باورم نمیشد خیلی خوشحال شدم و هی به خواهر میگفتم ببین دنیا چقدرررررر کوچیکه...تازه جالبه اون اوایل که وبلاگتو دیده بودم فکر میکردم جنوبین بعدا فهمیدم تهرانین ولی نمیدونستم انقدر نزدیییییییییکبه هر حال که خیلی خوشحال شدم بیا پیش ما حالا که نزدیکیممنم چند وقته میخوام بیام این مطلبو بنویسم ولی نمیتونم پست بذارم چون اینترنتم مشکل پیدا کردهراستی چه کار خوبی کردی اومدی نی نی وبلاگ
مامان مینا
پاسخ
قربونت عزیزمایشالا بتونیم دوباره همدیگرو ببینیمدیدم نیستی زود بیا آپ کن ستیا گلی رو ببینیمآره راحت شدم از دست پرشین بلاگراستی موها کارن کوتاه کردیم بعد عکسشو میزارم
عاطفه مامان ستیا
10 تیر 93 1:01
وااااااااااااااااااای کوتاه کردیییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من پشیمونم چه جورممممممممممم موهاش فرفری تر شدحالا عکس کارن جونمو بذار ببینیم
مامان مینا
پاسخ
تا شب پست جدید میزارم.آره عزیزم موها فسقلیامون فرفرکه کاریش نمیشه کرد
اعظم مامانه زهرا
10 تیر 93 13:05
شیطون بلا... سفر بخیر خاله..
مامان مینا
پاسخ
مرسییی
خاله مرجان
12 تیر 93 16:55
قربونت برم..کارنی خاله دلش برات خیلی تنگ شده زود بیا پیشمون
حدیث
17 تیر 93 14:31
عزیزم همیشه به گردش.مینا جون راحت شدی کارن دیگه تاتی می کنه آرش تنبل من که هنوز راه نمی ره
مامان مینا
پاسخ
مرسیییی.پسرا کلا تنبلن.
مامان آرش و آیناز
21 تیر 93 14:45
سلام عزیزم خونه جدید مبارک عزیزم کارن خوشکلم 13 ماهگیت مبارک خاله جون
مامان صفورا
26 تیر 93 0:35
سلام خدا حفظش کنه خیلی کوچولوی بامزه ای دارین عزیزم واسش اسپند دود کن اونم هرروز ی بووووووووووس براش میفرستم بچسبون به لپش