کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

کارن عشق زندگی

وروجک کوچولوو

1393/5/28 20:00
نویسنده : مامان مینا
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دوستایه خوبمآرام

بعد از کلی تحقیق و مشورت با دوستان پکیج صدآفرین سفارش دادم وتو این هفته رسید دستمون

با کارن فعلا از اجزا بدن شروع کردم و دست .پا . مو .گوش .چشم وزبان رو یاد گرفته.وقتی اولین کارتو دست کارن دادم تا کرد ومیخواست بزاره دهنش برا همین مجبور شدم رو کارتها رو چسب بزنم.زیباتقریبا روزی نیم ساعت هم باهاش کار میکنم.من که راضیم برا شناخت کلمات وتصویر ذهنی بچه خوبه و برا سن کارن میشه اندام ها .حیوانات .اشیا و...تصویری بهش یاد داد.

یک سرگرمی دیگه کارن دیدن سی دی( حسنی) تنها سی دی که از اول تا آخر میشینه پاش ونگاه میکنهمحبت

عسلم حسابی مستقل شده میره سمت دی وی دی و میخواد سی دی رو خودش بزاره

دوست داره به تنهایی غذا بخوره .قاشق میگیره دستش وتا به دهنش برسه دیگه هیچی تو قاشق نموندهبغل

خداروشکر با غذا خوردنش مشکلی ندارم وهمه چی میخوره.تا چند وقته دیگه به توصیه دکترش شیر خشک رو قطع میکنم و پاستوریزه جایگزینش میکنم.از یکسالگی پاستوریزه شروع کردم ودوست داره

عاشق گوجه فرنگی شده وروجک .امروز تقریبا یکدونه کامل خوردگیج

یه جریان با مزه از کارن بگم:چند روز پیش باهم رفتیم بیرون کارن تو کالسکه بود.یه مادر و پسر ازکنارمون رد شدن پسره لباس باب اسفنجی دقیقا شبیه اونی که کارن داره تنش بود.یهو دیدم کارن چنان ذوقی کرد و بلند شد و به لباس خودش هی دست میزد و نگاه میکرد لباسشو میکشید ببینه باب اسفنجی تنشه(یک لباس دیگه تنش بود) محبتکلی خندیدم از حرکت بامزش والبته کلی ذوق کردم پسرم دیگه بزرگ شده وقدرت درک و تشخیص دارهبوس

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

خاله مرجان
29 مرداد 93 2:57
قربون پسر باهوش خودم بشم که تشخیص داده لباس شبیه اون پسر بچه داره..قربون گوجه خوردنت کارنیه خاله
مامان مینا
پاسخ
مرسیی خاله جونممم لیانا نازمو ببوسسسس
مامان اعظم
29 مرداد 93 11:58
سلام آفرین به کارن جون.... من هم چند وقته می خوام بسته صدآفرین رو سفارش بدم...اما هنوز موفق نشدم....
مامان مینا
پاسخ
سلام مرسی آره عزیزم خوبه حتما سفارش بده برا زهرا جونن
مامی آتریسا جون
29 مرداد 93 16:50
مینا جون ؛ عزیزم وب خوشگل کارن جونم رو لینک کردم الهی خاله فداش شه، آره عزیزم دیگه دارین بزرگ میشین باید همه چی رو یاد بگیرین مینا جون منم واسه آتریسایی صد آفرین گرفتم ولی نیست که می ترسم دهن کنه یا پاره کنه فعلا فقط cdهاش رو میذارم
مامان مینا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون منم لینک کردم عزیزم آتریسا گلی .آره مامانی یکم بزرگتر شن بیشتر متوجه کارتا میشن
عاطفه مامان ستیا
29 مرداد 93 17:17
عزیم کارن باهووووووووووش الهییییییی اون صحنه رو تصور میکنم دلم واسش ضعف میرهستیا هم عاشق گوجه هستمنم خیلی دنبال یک پکیج اموزشی بودم نمیدونم واقعا لازمه یا نه..مثلا ستیا بدون پکیج هم اعضای بدنشو میشناسه یا حیوانات...میخوام بدونم دیگه چه چیزایی داره واقعا مفید هست وقیمتش چنده...ببخشید سرتو درد اوردممممممرسی
مامان مینا
پاسخ
سلام عاطفه جون به نظرم برا سن کارن وستیا یکم زود باشه ولی دوست داشتم از الان کارن آمادگی یادگیری لغات رو داشته باشه ذهنش باز باشه این کارتا تصاویر ولغات روبهشون یاد میده واقعا مفیده .پسر عمو کارن امسال میره اول قشنگ میتونه بخونه..البته اون با بن بن بن کارمیکرد عزیزم خوبه.باید با روز پیش بریم که بچه هامون از قافله عقب نمونن صدآفرین معتبره البته بالا بالا هم هست مثل صد آفرینه ولی گرونه صدافرین 39 خریدم.. چه تبلیغاتی برا صدافرین میکنمااا
مامانی کسرا
29 مرداد 93 23:40
آخی کارن کوچولو ِ شیطون ناز حسااابی آقا شده و بزرگ شده کتابا چه باحاله، همه هم دارن بچه ها تو این سن چون دامنه لغاتی که بلدن زیاد نیست فقط متوجه حسنی میشن کسرا هم عاشقش بود همیشه خوب و خوش باشید
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیزم میبینی سودابه جون من وپریسا وفریده ومرجان همگی باهم تصمیم گرفتیم صدآفرین بخریمخوشبحال صاحبش
بابا و مامان
30 مرداد 93 8:36
فدات بشم عزیزم ماشالاه به هوش و استعدادت
مامان مینا
پاسخ
مرسی
فریده مامان آیهان
30 مرداد 93 9:35
سلام خوبی؟کارن جون خوبه؟ راستش منم خیلی وقته میخوام صدآفرین سفارش بدم ترسیدم مفید نباشه ناراحت بشم.از طرفی آیهان وقتی دفتری دستش باشه پاره میکنه بنظرت میتونم با این شرایط بهش چیزی یاد بدم؟ خیلی خوشحال شدم از پیشرفتای کارن جون.
مامان مینا
پاسخ
سلام عزیزم البته منم فکر میکنم برا کارن و آیهان یکم زوده ولی خوبه از الان چشم وگوششون با این تصاویر اشنا بشه کارنم همینه یه دقیقه به حرفم گوش میده بعد کارتارو پرت میکنه یا میخواد بخوره.برا همین چسب زدم ولی کلا پکیج خوبیه .نمونه شو تو فامیل داشتیم الان که میخوادبره اول دبستان کامل میتونه بخونه ولغات تشخیص بده
مامان آرش و آیناز
30 مرداد 93 12:11
الهی هزار ماشالا به پسر باهوش و گل ایشالا همیشه موفق باشی خاله جونم
مامان مینا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فرخنده
1 شهریور 93 14:36
اي جانم عزيزززززززززدلم كه متوجه شباهت لباست شده بودي
مامان مینا
پاسخ
مرسیاره خاله پسرم دیگه بزرگ شده
فریده
3 شهریور 93 8:43
کارن باهوش ، چقدر لباسش رو دوست داشته که توی ذهنش مونده . کارن هزار آفرین داره . مدیریت صدآفرین باید به ما پورسانت بده باید تبلیغی که داریم براش می کنیم.
مامان مینا
پاسخ
آره فریده جون میبینی توروخدا خوشبحال صاحبین صدآفرینمرجانم خریده پرهام گلمو ببوسسسس
امیرحسین
19 آذر 02 15:28
سلام خیلی بسته صد آفرین عالی