کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کارن عشق زندگی

گل پسر ما

1393/3/17 16:10
نویسنده : مامان مینا
701 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستایه گلم خوبید؟؟لبخندشکر خدا ما خوبیممژه

تو این هفته کارن گلم واکسن 1 سالگیشو زد و اصلا اذیت نشد  شکر خدا همه چی نرمال و خوب بود قد 78 وزن 9500

کارن تو این هفته اولین ها شو تجربه کرد.اولین عروسی رو رفت(پسر خاله بابا)که خیلی پسر خوبی بود و فقط من و کارن تو تالار کلی پیاده روی کردیم همش میخواست راه برهخنثیاولین کار خرابیشم انجام داد شکستن یه شمعدون کوچولو.زبان

فداش بشم از اونجایی که عاشق آب بازیه وقتی حمومش میبرم میزارمش تو وانش و از حموم میام بیرون حسابی برا خودش بازی میکنه و آواز میخونه تا من حوله ببرم و بیارمش بیرونبغل

با مامان مهین و بابابزرگ و بابا رفته بودیم پارک یه قسمت برگایه خشک بود همش دوست داشت پا بزاره رو برگا و با صدایه خش خش کلی ذوق میکردقلب

قربونش برم جدیدا تلفن میگره رو گوشش و الو میگه.دیروزم  کلیپس منو بر داشته بود دیدم برده سمت موهایه فرفرکش عسل مامانقلب

تمام زندگی ما شدی پسرم

بریم سراغ عکسا اول از همه عکس کارت دعوت تولد کارن که پست قبلی فراموش کردم بزارم.خودم درست کردم هنر مامانیهمژه

بابا و بابابزرگ و مامان مهینقلب

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)