کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

کارن عشق زندگی

16 ماهه شدی گلم

1393/7/6 20:08
نویسنده : مامان مینا
791 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز و مهربونمبغل

کارن عزیزم امروز 16 ماهه شدجشن(قربونت برم هیچوقت فکر نمیکردم تو 16 ماهگی همچین اتفاقی برات بیافتهخطا)

ممنونم از اینکه به یادمون هستید و جویایه احوال کارن کوچولویه مابوس

انشالا کوچولوهایه شما همیشه سلامت وشاد باشنمحبت

یک تشکر مخصوص هم از مامان مهین مهربونمون دارم که تو این 3 هفته کلا پیش ما بوده و کلی به من کمک کرده.ممنونم مامان عزیزمممبوس.ایشالا تنت همیشه سلامت و سایه ات بالا سرمون باشهبغلکارن به مامانم میگه (ماما مهی)و کلی بهش وابسته شدهزیبا

نازنینم توپست بعدی حتما از پیشرفتا وکارات مینویسممحبت

این روزها واقعا زمان کم میارم ببخشید نتونستم زودتر بیام و بنویسم

29 شهریور بعد از دوهفته از شکستگی .کارن رو به امید اینکه گچ پاش رو باز کنن بردیم بیمارستان .عکس گرفتن و دکتر گفت جوش خورده ولی حداقل 4 یا 6 هفته باید تو گچ باشه و گفت این گچ که الان رو یه پاش هست کوتاس و باید باز شه ویه گچ بلندتر تا رون پا بگیرن..وقتی اینو شنیدم انگار یه سطل آب یخ ریختن روم و میخواستم همونجا بشینم و گریه کنم..همسرم و من به دکتر اصرار که گچ نگیرید و دکتره هم گفت کدوم گچ  رو 2 هفته ایی باز میکنن آخهسکوتچون بچه اس و درحال رشد باید بیشتر بمونه تا اگه خدا نکرده دوباره رو این پا زمین خورد باز از این ناحیه نشکنهخطا

موقع باز کردن گچ .کارن از  وسیله برش که شبیه اره برقی بود ترسید وکلی گریه کرد وموقع گچ گرفتن مجدد هم کلی گریه و بی تابی کرد.و گچ جدید بلند بود وخیلی سنگین عزیز دلم بهش عادت نداشت و روز اول ناآرومی کرد ولی الان شکر خدا کارن خوبه واذیت نمیکنه وبا همین گچ سنگین کل خونه رو سینه خیز یا با  غلتیدن کنکاش کردهزیبا

 قراره شنبه 12 مهر که میشه 4هفته .دوباره ببریم عکس بگیرن .اگه خوب باشه که باز کنن.

دوستایه گلم دعا کنید که شنبه گچ پا پسرم باز کنن وعزیز دلم راحت بشه

چقدر دلم تنگ شده برا راه رفتن هاو دویدن ها و کنجکاویات جوجویه نازمبوس

خدا جونم  زودتر پا کارن مارو خوب کن زیبا

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامانی
6 مهر 93 22:10
انشاا..کارن جونم زودتر خوب شه.
فریده
7 مهر 93 8:27
چه گچ زشتی گرفتن . مینا جون اصلاً اصرار نکن که زودتر باز کنن ، بذار پای پسرمون حسابی جوش بخوره ، تو که این همه تحمل کردی حالا چند صباحی هم اضافه تر . فقط مرتب پسرمون رو ببر گردش که حوصله اش سر نره . کارن جونم 16 ماهگی ات مبارک خاله . بهترین ها رو واسه بهترین پسر دنیا از خدا می خوام. عکسات چه ناز شده ، سینه خیز خودم رو برسونم یه ماچ گنده از اون لپات بگیرم .
مامان فرخنده
7 مهر 93 12:32
الهي بميرم برات چه گچ بلندي هم گرفتند اميدوارم 12 مهر ديگه از اين گچ راحت بشه وهمش بتونه بدو به كارن ناز كه به اين شرايط عادت كرده
پریسا مامان کیان
7 مهر 93 14:05
سلااااااااااااااااااااااام آخییییییییییییی عزیزم کارن نازنینم چقدر من غصه میخورم پاتو تو گچ میبینم خاله. انشالله همین 12 ام گچ پات باز میشه و راحت میشی و با قدمهای کوچولوت دل مامان مینا رو شاد میکنی. راستی نفس خاله 16 ماهگیت مبارک عزیزممممممممممممممم یه ماچ گنده از اون لپهای قشنگت
بابا و مامان
7 مهر 93 22:31
16 ماهگیت مبارک عزیزم وای الاهی بمیرم من چند وقت نبودم الان اومدم دیدم خیلی ناراحت شدم عزیزم اشالاه که زود زود خوب میشی
مهشيد
8 مهر 93 10:11
الهي بگردمش جوجو رو ان شاالله زودتر پاش خوب شه و گچشو باز كنن
عاطفه مامان ستیا
8 مهر 93 19:41
عزیزدلم خیلی دلم گرفت...انشالله که ایندفعه دیگه بازش میکننحق داشته بترسه عسلم ای جانصورت مظلومشو نیگاااااااا انشالله که زود زود بلند میشی و حسابی شیطونی میکنی خاله جونمخدا مامان مهین رو هم برای شما حفظ کنه
فریده مامان آیهان
8 مهر 93 20:00
سلام 16 ماهگیت مباک کارن جون. مینا جون نگران نباش ایشالله زود زود پای کارن عزیزمون خوب میشه و کچشو باز میکنن.
مینا مامان آرمانی
8 مهر 93 22:01
آخی خیلی غصه خوردم مینا جون ایشالا که هرچه زودتر تموم بشه پاممانی کیک این ماهم کووووووو؟؟؟
مامان ارش ایناز
12 مهر 93 13:52
عزیزم غصه نخور گلم ایشالا خوب میشه بازم مثل قبل بدوبدو میکنه
سولماز
28 مهر 93 0:27
سلام شرمنده ببخشد که من اینقدر دیر رسیدم امید وارم زود زود خوب بشه بارم ببخشید دوست خوبم