کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

کارن عشق زندگی

پایان کابوس یک ماهه

1393/7/13 0:03
نویسنده : مامان مینا
702 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان مهربونم

امروز ما خیلی خوشحالیممممزیبا

کابوس ما بعد یکماه تموم شد وگچ پا کارن جونمو باز کردیمجشن

امروز وقتی دکتر گفت گچ پاشو باز کنید  اینقدر خوشحال شدم انگار که تموم دنیا رو بهم دادن از اینکه  کارن دیگه از شر اون گچ لعنتی راحت شده منم نفس راحت کشیدمخسته

بعد از باز شدن گچ اومدیم خونه و کارن یه حموم حسابی بردم وکلی اب بازی کرد

شکر خدا همه چیز به خیر گذشت ولی کارن میترسه راه بره.البته دکتر گفت بهش فشار نیارید خودش هروقت خواست راه میره.

یه خبر دیگه اینکه ما دوشنبه اسباب میبریم به خونه خودمون وممکنه یه مدت اینترنت نداشته باشم..

ببخشید نتونستم این مدت بهتون سربزنم والانم دارم این مطلب میزارم خیلی خیلی خستم .ایشالا بزودی میام وجبران این مدت رو میکنمخجالت

بازم از همینجا از همدردی ومهربونیاتون ممنونمممم.دوستون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمهزبانبغلبوس

اینم عکس امروز کارن در حال غر زدنگیج

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامی آتریسا جون
13 مهر 93 10:14
بندگی کن تاکه سلطانت کنند تن رها کن تا همه جانت کنند سر بنه در کف ، برو در کوى دوست تا چو اسماعیل ، قربانت کنند بگذر از فرزند و مال و جان خویش تا خلیل الله دورانت کنند عیدتون مبارک خدا روشکر کارن جونم راحت شد
فریده مامان آیهان
14 مهر 93 7:39
خدارو شکر.انشالله که همیشه تنش سالم باشه.
فریده
14 مهر 93 7:54
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی خوشحال شدم ، اول به خاطر بازشدن پای کارن . باور کن روز شنبه همین جور منتظر بودم که خبر باز شدن کچ پای کارن رو بدی. اصلاً واسه راه رفتن بهش فشار نیار . بذار خودش کم کم بلند شه . و خیلی هم خوشحال شدم که بالاخره اسباب کشی می کنید ، الهی به سلامتی و خیر و خوشی . زودتر اینترنت خانه یا گوشی ات رو راه بنداز که خیلی دلتنگت می شیم.
مامان فرخنده
14 مهر 93 14:25
الهي شكر كه كارن جون از دست گچ راحت شد اميدوارم زود زود راه بره و بدو قربونش بشم
مامان اعظم
14 مهر 93 23:15
منز نو مبارک....خوشحالیم که کارن حالش خوب شده
خاله
18 مهر 93 11:21
ایشالا همیشه سلامت باشی کارن جووووووووووووون مامانی پیش دختری منم بیا
مامان بردیا
18 مهر 93 21:43
خدا رو شکر مامانی انشالله دیگه هیچوقت براش این جور حوادث پیش نیان
مینا مامان آرمانی
19 مهر 93 17:00
منم خیلی خوشحاللللللللللللم کارن عزیزم ایشالا هیچوقت بد نبینی
مهشيد
25 مهر 93 15:11
خب خداروشكر خيالت راحت شد . عوض من ني نيتو ببوس
سولماز
28 مهر 93 0:28
سلام خدارا شکر انشالله بعد از این هرگز ناراحتی نداشته باشید خونه جدید مبارک
آزاده
1 آبان 93 10:52
خدا رو شکر کارن طلا راحت شد. ایشالا به زودی راحت راه میره و میدوه خسته نباشی مینا جان. امیدوارم دیگه هیچ وقت درگیر دکتر و مریضی نباشین.
مامان کیان
3 آبان 93 0:06
سلام عزیزم نیستین چرااااااااااااااااا نگران شدم ...