کارن جونکارن جون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

کارن عشق زندگی

شکستگی پا

1393/6/18 14:13
نویسنده : مامان مینا
814 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستایه خوبم

این چند وقت ما روزایه بدی داشتیم پا کارن عزیز دلم شکستهغمگین

بعدمدتها انتظار و دردسری که برا خونموم کشیدیم بالاخره خونه آماده شد و قرار بود تا آخر شهریور اسباب کشی کنیم.قرار شد وسایل رو کم کم ببریم برا همین مامانم 15شهریور اومد پیشم تا باهم بریم آشپزخونه خونه جدید رو تمیز کنیم ویه مقدار وسیله بچینیم..اونروز بنده خدا مامانم داشت تو کابینتا رو تمیز میکرد و منم کنار کارن بودم و همش چشمم بهش بود که نمیدونم تو یه لحظه یکدفعه چی شد که کارن پاشو از لبه آشپزخونه پایین گذاشت سریع کارن گرفتم ولی پاش به زمین خورد و کلی گریه کرد و ماهم برگشتیم خونه..اولش فکر میکردم ضربه خورده چون پاشو زمین نمیزاشت ولی نه ورم داشت و نه کبود شده بود.بهش قطره استامینوفن دادم واونشب ساعت 9.5 خوابید ولی ساعت 1 صبح با گریه و جیغ بیدارشد و اصلا آروم نمیشد .ما هم حسابی دستپاچه شده بودیم و سریع بردیمش بیمارستان(دیگه بماند چندتا بیمارستان بردیم و رادیولوزی شون اونموقع شب نبودن)بالاخره بیمارستان آخری عکس پاشو گرفتن و در کمال ناباوری بهمون گفتن شکسته من که همش برا کارن اشک میریختم..کارنم همش گریه و جیغ تا پاشو گچ گرفتن.

اگه بگم اونشب بدترین شب عمرم بود دروغ نگفتم..تا رسیدیم خونه6 صبح بود و عزیز دلم تازه تونست بخوابه

نمیدونم چرا اینجور شد من که اینهمه حساس بودم وهمش دنبال کارن بودم

دلم از این میسوزه کارن که همش دوست داشت راه بره الان همش نشسته.این خیلی ناراحتم میکنه

ولی کارن با قضیه خوب کنار اومده و خودش دوست نداره راه بره

الان شکر خدا خوبه و همش داریم باهاش بازی میکنیم و با کالسکه میبرمش بیرون حوصله اش سر نره

دکترگفت دوهفته دیگه ببریمش دوباره عکس بگیرن خوب باشه گچ پاشو باز کنن

فقط از خدا میخوام تو این دوهفته پاش جوش بخوره و بیشتر تو گچ نمونه

برامون دعا کنید

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

عاطفه مامان ستیا
18 شهریور 93 23:04
الهیییییییی بمیرم برات عزیز دلمممممممممممممم....خیلی خیلی ناراحت شدم مینا جون ...درکت میکنم خیلییییییییییییی این لحظات سخته ..امیدوارم زودتر پای کارنم خوب شهالهی بگردم غصه نخور گلم درست میشه
مامان مینا
پاسخ
عاطفه جون دیدی پا بچم چی شده خدانکنه عزیزم ایشالا ستیا جونم همیشه سلامت باشه
مامانی
18 شهریور 93 23:39
انشاالله زود خوب شی کارن جان
مامان مینا
پاسخ
ممنونم
فریده
19 شهریور 93 7:39
آخع عزیز دلم ، چقدر ناراحت شدم ، آدم از هر چی بترسه سرش می آید ، این همه شما حساس بودی آخر اینطوری شد. غصه نخوری مینا جونا ، پیش می آید . خدا رو شکر که مشکل خاصی نبوده ، به نظرم چون کارن راه نمی ره و همش نشسته سریع جوش بخوره . یه صدقه بنداز ، پسرمون خوشکله چشم می خوره .
مامان مینا
پاسخ
ممنون فریده جونم شما به من همیشه محبت داری اره خداروشکر الانم دیگه خوبه بله.قراره یه قربونی بکنیم
فریده مامان آیهان
20 شهریور 93 0:50
الهی فدات شم خیلی ناراحت شدم. ایشالله تا 2هفته جوش میخوره نگران نباش مینا جون.
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی آتریسا جون
20 شهریور 93 18:27
عزیز دلم، الهی خاله فدات شه، کارن جونم ایشالله زودی خوب میشی مینا جون، عزیزم اینقدر خودت و ناراحت نکن ایشالله که زود زود خوب میشه و اینقدر بدو بدو کنه که اصلا یادت بره 
مامان مینا
پاسخ
ممنونمآتریسا گلی ببوسسس
مامان کیان
20 شهریور 93 20:49
سلام عزیزم بمیرم الهی .انقدر ناراحت شدم که نگو....درکت میکنم عزیزم .نگران نباش ایشالا به زودی زود حال کارن خوشگلم خوب میشه .به خدا منم این روزا انقدر درگیرم با بیماری کیان که من گریه کردم و کیان گریه کرد واقعا سخته درکت میکنم اما خب خدا رو شکر که مشکل خاصی نیس و حال کارنم خوبه .
مامان مینا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ایشالا کیان جونم هیچوقت مریض نشهواقعا سخته
مامان ماریا
20 شهریور 93 23:15
الهی دورت بگردم عزیزم نبینم ناراحتیتوحتما پسر خوشگلتو نظر زدن . خونه ی جدیدم که به سلامتی رفتید... صدقه زیاد بده گلم . خیلی ناراحت شدم . چه مظلوم نشسته یعنی آدم حاضره خار تو چشمه خودش بره ولی تو پای بچش نره .
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیزم بله میخوایم قربونی کنیم همش میگم کاشکی پا من شکسته بود نه کارن
عاطفه مامان ستیا
21 شهریور 93 0:56
سلام مینا جون حال کارن جونم چطوره بهتر شده انشالله؟
مامان مینا
پاسخ
سلام عزیزم خوبه دارم لحظه شماری میکنم زودتر 29 شهریور برسه گچ پاش باز کنیم راحت شه
مامان مونس
21 شهریور 93 0:58
عزیز ذلم وای مینا جان خیلی ناراحت شدم خیلی بخدا
مامان مینا
پاسخ
قربونت.
مامان آینده
21 شهریور 93 18:09
بمیرن عزیززززززززززززززم الهی زووووووووووود خوب بشی
مامان مینا
پاسخ
مرسی گلممم
فریده مامان آیهان
23 شهریور 93 1:34
کارن بهتره؟
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم به فکرمونی بله خوبه.اصلا اذیت نیست آیهان گل ببوس
مامان فرخنده
23 شهریور 93 8:03
الهي چرا پاي كارن جون شكست بميرم براش اون شب بچه با پاي شكسته چي كشيده خداكنه زودتر زودتر خوب بشه خيلي ناراحت كننده است كه ببيني جگر گوشه ات اينطوري شده مينا جون كاملا دركت ميكنم مواظب كارني باش
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیزم بله خیلی سخته.کارن که همش بدو بدو میکرد ببینی فقط نشسته داره بازی میکنه ملیسا جونم ببوس
مامان اعظم
23 شهریور 93 15:14
سلام...واااای عزیزم...نمیدونم چرا تا عکس کارن جون رو دیدم اشکام سرازیر شد... مامانی خدا رو شکر ببه خیر گذشت...انشاالله که خوب میشه
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا زهرا جون همیشه سلامت باشه
مامی آتریسا جون
26 شهریور 93 10:05
سلام مینا جون؛ خوبی عزیزم، کارن جونم بهتره
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم. بله خوبه.اصلا اذیت نکرد خیلی پسره ماهی بود آتریسا خوشگلمو ببوس
عاطفه مامان ستیا
26 شهریور 93 12:18
فقط سه روز دیگر باقیست............ایشالله این سه روزم زود زود میگذرههههههه
مامان مینا
پاسخ
مرسی عاطفه جون من که دارم لحظه شماری میکنم بچم زودتر راحت شه
آزاده مامان آرتین
26 شهریور 93 14:08
آخی،عزیز خاله خدا بد نده،خیلی ناراحت شدم گلم،ایشالا زودی خوب بشی،مامانی پسری بهتره؟
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم بله شکرخدا خوبه
مامانی کسرا
26 شهریور 93 14:51
الهی قربونش برم چقدر مظلومن این بچه هاالهی درد و بلا ازشون دور باشه. انشالله که به زودی بهبودی حاصلسه مینا جان. من خیلی نگران بودم خدا رو شکر که نوشتی بهتر شده خدا همه مریضا رو شفا بده حتما صدقه بده عزیزم. ما آدما گاهی یادمون میره چه نعمتایی داریم خدایا صد هزا مرتبه شکرت، خدا رو شکر،خدایا شکرت... مواظب خودت خیلی باش مینا جان
مامان مینا
پاسخ
ممنون سودابه جون ایشالا هیچ بچه ای آسیب نبینه ومریض نشه بله کارن خوبه.خیلی پسر خوبی بود واذیتمون نکرد.خیلی باهامون همکاری کرد خیلی باید مراقب بچه ها بود وقدر سلامتی که داریم بدونیم ممنون که به فکرمونی.ایشالا کسرا جون همیشه سلامت باشه
مهشيد
27 شهریور 93 21:19
الهي بگردمش ... دلم خون شد
مامان بهراد کوچولو زهرا
28 شهریور 93 21:14
سلام من همین الان وبلاگ کارن جوون رو باز کردم خیلی ناراحت شدم مینا جون الهی خاله فداش ایشالا زود زود زود خوب بشی ایشالا بذار بوسش کنم زود خوب شی عزیزم
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم از لطفت
آزاده مامان بردیا
29 شهریور 93 17:06
خیلی براش ناراحت شدم خاله انشالله زودتر خوب شه و شما هم دلت آروم شه
مامان مینا
پاسخ
مرسی عزیزم
مینا مامان آرمانی
29 شهریور 93 18:07
عزیز دلم نبینمت دیگه اینجوری عشقم مامانی آپ کن لطفا و از گل پسرمون بگوووووووو
مامان مینا
پاسخ
سلام مینا جون ..اصلا وقت ندارم بیام بنویسم..کارن خوبه احتمالا گچ پاش 12مهر باز کنن دعا کن
مامان آیهان
30 شهریور 93 14:37
وای عسلمممممممممممم الهی بمیرم .خداکنه زود زودخوب شی
مامان مینا
پاسخ
خدا نکنه..مرسی خاله
مامی آتریسا جون
1 مهر 93 9:56
مینا جون سلام؛ خوبی عزیزم؟ کارن جون چطوره، گچ پاهای نانازی رو باز کردین؟؟؟
مامان مینا
پاسخ
سلام عزیزم.نه دوهفته دیگه باید گچ باشه
آزاده
3 مهر 93 8:25
سلام مینا جون بعد مدتها اومدم کارن جون نازمو ببینم که این خبر بدو خوندم امیدوارم الان حالش بهتر باشه و پای کوچولوش جوش خورده باشه. خیلی سخته میفهمم چه غصه ای خوردین ایشالا بعد از این وروجکمون همیشه سالم و سرحال باشه
مامان مینا
پاسخ
سلام آزاده جون.. هم بهت تبریک میگم عروسی داداش و هم تسلیت بابت پدر بزرگتون کارن خوبه وولی باید هنوز پاش تو گچ باشه کسرا جونمو ببوس دلم براش یه ذره شده
مامان اعظم
4 مهر 93 22:58
سلام...از حال کارن بگید بهتره...لمون براش تنگ شده ها
مامان مینا
پاسخ
ممنون عزیزم خوبه ولی باید دوهفته دیگه پاش تو گچ باشه میام مینویسم
مامان فرخنده
5 مهر 93 11:14
مينا جونم سلام خوبي پا كارن جون خوب شد پس چرا ننوشتي
مامان مینا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.نه دو هفته دیگه گفتن باید تو گچ بمونه واقعا وقت ندارم بنویسم ممنونم که به یادمونینح
مامی آتریسا جون
6 مهر 93 10:05
مینا جون خوبین عزیزم، گچ پای کارن جون و باز کردین ایشالله که خوب خوب شده
آزاده مامان آرتین
6 مهر 93 15:40
عزیز خاله چطوره؟مامانی مطلب بزار بدونیم
بابا و مامان
7 مهر 93 22:34
وای الاهی فدات بشم من بمیرم الهی ایشالاه زود خوب میشی عزیز دلم
مامان ارش ایناز
12 مهر 93 13:51
الهیییییی عزیزمممممممممم من الان فهمیدم ایشالا زود خوب بشه